Как да избегнем дублирано съдържание

Posted by:

dublirano-sadarjanie-pandaСъдържанието е това, заради което обикновеният потребител посещава сайта ви. И ако за него е напълно нормално да прочете едно и също нещо в различни сайтове (или поне не му прави толкова силно впечатление), то за търсачките и в частност Google, дублираното съдържание може да бъде сериозен проблем.

Защо Google не харесва дублирано съдържание?

Както неведнъж са споменавали от компанията, тяхната цел е да предоставят възможно най-полезните за своите потребители резултати. От тази ...

Прочети статията →
0

Как да оптимизираме заглавията на страниците

Posted by:

title_tagЗаглавието на началната и вътрешни страници от даден уебсайт все още играе ключова роля за позиционирането им в резултатите на Google. Определянето на перфектния title tag обаче е от изключителна важност не само от гледна точка на SEO, но от него зависи и конверсията при показване на снипета на сайта в SERP-а, а също така и интереса към дадена статия, новина или продукт ...

Прочети статията →
0

Как да ускорим индексирането на ново съдържание

Posted by:

За всеки собственик на уеб сайт е много важно новото съдържание, което се качва, да бъде максимално бързо обходено от паяците на Google и вкарано в индекса. След като дадена страница е успешно индексирана, те ще бъде визуализирана в SERP при релевантни заявки от потребителите. На каква позиция – зависи от заявката, конкуренцията, авторитета на сайта и всички останали фактори, които търсачката взема предвид при класирането на всички страници в индекса.

Но защо е толкова важно точно днес да бъде индексирана ...

Прочети статията →
0

Съдържанието като част от On-page оптимизацията

Posted by:

sadarjenieПопулярната в SEO средите фраза „Съдържанието е цар“ важи в пълна сила, и неслучайно започвам с него поредицата от основни On-page фактори. В статията ще се опитам максимално подробно да засегна всички начини, по които съдържанието може по един или друг начин да окаже влияние върху класирането и органичния трафик от Google. Ето и важните отправни точки на съдържанието като елемент на вътрешната оптимизация на сайта.

  • Направете проучване по какви ключови думи повече хора ...
Прочети статията →
0
Страница 2 от 3 123